Rozbor reklamy
Obsah reklamy
V reklamě si děti hrají v přírodě u řeky. Posílají po vodě lodičky a říkají si, kdo by kam chtěl jet. Jako poslední holčička řekne, že by chtěla zůstat doma, protože jedině tam má Pribináčka. Děti mají rádi svačinky a reklama vyzývá rodiče aby svým dětem kupovati k svačině Pribináčka.
Cílová skupina
Reklama oslovuje hlavně děti předškolního věku. Zadívají se do posílání lodiček a poslouchají, o čem si děti v reklamě mezi sebou povídají. Reklamu bych zařadila před nějaký kreslený film, pohádku nebo před Večerníček.
Přesvědčovací techniky
Reklama se nás snaží přesvědčit spokojeností dětí. Pribináček jim dodává energii a jak jde vidět, moc jim chutná. Snaží se přesvědčit lidi, hlavně rodiče, aby dětem jogurt kupovali.
Hodnoty
Ukazuje to, že děti jsou spokojené v přírodě. Na místech, kde si dokážou hrát, kde je jim dobře, kde mají volnost a jsou bez starostí.
Obrazy a hudba
Reklama je v přírodě. Děti si hrají před domečkem u řeky. Svědčí to o tom, že si děti rádi hrají venku, a když u toho můžou jíst Pribináček, hned mají ještě lepší náladu! Působí spokojeně a radostně.